اجرای مسابقه کتابخوانی سفینه النجاه در سطح کانون های مساجد 

اجرای مسابقه کتابخوانی سفینه النجاه در سطح کانون های مساجد 

تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹
مجید خوبی زاده گفت: به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی مسابقه کتابخوانی «سفینه النجاه» در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی مسابقه کتابخوانی «سفینه النجاه» در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با بیان این مطلب که این مسابقه در ۲ بخش عمومی و نوجوان برگزار می‌شود، اظهار کرد: در بخش عمومی شرکت کنندگان می بایست به سوال های چهارگزینه ای کتاب «جاذبه حسینی» گزیده ای از بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پاسخ دهند.

وی اضافه کرد: موضوع این مسابقه کتابخوانی حضرت زینب (س) و اربعین حسینی است و علاقمندان به شرکت در آن می توانند کتاب «جاذبه حسینی» انتشارات انقلاب اسلامی را مطالعه کنند.

خوبی زاده بیان کرد: از قسمت های دیگر بخش عمومی این مسابقه، کتاب صوتی «زنی که پیامبر بود» نوشته قیصر امین پور است که شرکت کنندگان باید پس از شنیدن این کتاب به سوال های سه گزینه ای آن پاسخ دهند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان به بخش نوجوان مسابقه کتابخوانی «سفینه النجاه»، اشاره کرد و افزود: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می بایست کتاب امام حسین (ع) از انتشارات مسجد مقدس جمکران را تهیه کرده و به سوال های چهار گزینه ای آن پاسخ دهند.  

وی ابراز کرد: مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی «سفینه النجاه» تا ۳۰ مهر سال جاری است و به ۴۰ نفر از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «سفینه النجاه»، جوایزی اهدا می شود.

خوبی زاده ادامه داد: هر مسابقه دارای ۱۰۰ امتیاز است و در مجموع ۳۰۰ امتیاز برای این مسابقه کتابخوانی در نظر گرفته شده است و هر کانونی که حداقل ۲۰ نفر از اعضای آن در هر مسابقه شرکت داشته باشند ۱۰۰ امتیاز کسب می کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه عنوان کرد: اعضای محترم کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان برای شرکت در این مسابقه می توانند به سامانه بچه های مسجد مراجعه کنند.

پایان پیام/ 586